Logga, klistermärken och annat kul.

Har under min sjukdom denna veckan varit kreativ med datorn.
När man ändå är fast i soffan och inget kan göra så vill man ju ta vara på tiden. 
Så har gjort en logga. Kommer komma några olika varianter.
Men originalet är gjort. Så det kommer sen bli lite olika klistermärken av dessa samt t-shirts osv.
Är så kul att hålla på i Photoshop. 

Ska beställa några tester med olika kvalitet på klistermärken i veckan. 
Får pryda mina svetshjälmar och kör nog lite reklam på bilen. 


Är riktigt nöjd med denna. Är en bild som verkligen visar mig och mitt jobb. En bild på mig när jag svetsar skruvar och det är den stil som följt med i olika reportage och är med på bloggens banner. 

Super spännande med projekt av olika slag. 
Hoppas ni gillar de första exemplaret. 

///Maria 

Kommentera här: