Logga.

Sitter och grunnar lite på att fixa en logga till kvinnligsvetsare. Speciellt till instagram. Men även här. Att kunna tagga mina bilder med.

Sen är det ju roligt att kunna göra klistermärken o sätta på hjälmen. Samt trycka lite tröjor för reklam kanske.

Ja huvudet går som sagt. Funderar på om jag ska försöka göra detta själv eller betala för det. Tyvärr är det satans dyrt. 

Ska sätta mig med det i veckan och helgen samtidigt som jag får ihop nästa berättelse. 

Man har så mycket idéer men då lite tid. 
Så nu får det bli ett kort inlägg helt enkelt. 


Hoppas er dag varit bra. 

///Maria 

Kommentarer:

1 fiskerulle.blogg.se:

Tjenare Maria
Tips : Få in sponsorer eller något liknande
Hur är det med berättelser om sextrakasserier är det svårt för tjererna att berätta?
Jag förstår om dom blir hotade m.m
Men sen samtidigt vad är alternativ fortsatt förödmjukelse eller..
Ha det gött hälsar Håkan

Svar: Många vågar inte berätta. Många orkar inte dra upp det igen. Så är blandat.
Maria

2 Anonym:

Nyfiken på hur många kvinnliga svetsare det kan finnas. Men dotter driver ett konstgjuteri och på sikt behövs nog en tjej som kan svetsa och ev efterarbeta brons gjutningar.
Robert på Maiale

Svar: Svårt att säga. Gruppen på Facebook jag har är vi 222st nu. Alla är inte svetsare. Vissa pluggar till det vissa drömmer om det. Finns säkert många fler i långa landet.
Maria

Kommentera här: