Filmning på jobbet.

Har varit 2 extremt stressiga dagar så inte hunnit uppdatera.

Men i förrgår hade vi ett filmteam på besök. Då de skulle filma inför en "reklamfilm" "kundfilm" "informationsfilm" vet inte vad exakt den ska kallas.

Iallafall chefen ville ha lite film på svetsning. Så de filmade runt på olika personer. Sen kom han till mig och sa du som är så van att stå på scen och vara på film du är perfekt. Pga min blogg, instagram och artiklar jag varit med i.
Sen är det ju bra lyfta fram kvinnliga svetsare. Så jag tackade ja såklart.
Så de filmade när jag svetsade och jag fick kolla upp i kameran och se glad ut. 🤣 
Vi får väl se hur det blir sen när de är klart. 

Hade vart kul om jag fått med det på bild men tyvärr hade jag inte kameran uppringgad. 
Men alltid kul att vara med och visa upp företaget. 

Jag har dock bild på våran söta verkstads katt. Han bor på en bondgård längre bort men kommer varje dag. Älskar folk helt enkelt. Han hänger utanför normalt. Men häromdagen när det var varmt och portarna stod uppe samt det var nästan tomt på folk i just den hallen kom han in. 
Så söt. 


Man vill ju bara ta hem honom. 🐱

Nu har jag semester nästa vecka och 4v framåt. Men kommer uppdatera blogg och instagram med bilder och filmer jag samlat på mig. 
Ska oxå jobba lite med att skriva lite olika krönikor på olika teman. En utmaning. 

Ha en trevlig helg.🌞

///Maria 





Kommentarer:

1 fiskerulle.blogg.se:

Tjenare Maria
Kul med filmning för företagsreklam.
Det måste man vara stolt över.
Har själv semester,ska bli skönt koppla av den går så fort ändå semestern.
Synd på att ingen vill berätta om trakasserier,men som du sa dom är rädda.
Än om man bara ut med skiten,balansgång.
Ha det gött hälsar Håkan

Kommentera här: