Ettårs jubileum.

Tänk ett år har gått sen jag startade bloggen och min instagram. Ett år sen jag började arbeta med att förändra synen på kvinnor inom industrin. Samt försökt locka kvinnor till yrket 

Facebook gruppen kvinnliga svetsare startade jag för över 3 år sen men kom mer igång med den ihop med arbetet ett år sen. 


Har under detta året träffat massa nya människor. Fått lära mig massa nytt. Som tex skriva krönikor. 🙌
Har fått massa utmaningar och roliga projekt. 
Tänk vad en liten sak man börjar med kan sprida sig åt olika håll. 

Så roligt då jag starkt brinner för att få kvinnor in i yrket och se till att vi alla får en trygg arbetsmiljö. 

Jag hoppas att nästkommande år kommer ge ännu mer. Att vi kan åstadkomma ännu mer och få ett större nätverk. 


Blev så glad på semestern när en tysk kvinna tog kort på mitt klistermärke med min logga som jag har på min bil. Så kul folk ser de och blir intresserade. 
Idag ska firas med en löprunda och kaffe. 
❤️❤️❤️

Stort tack till alla som har stöttat och som hjälper till. Och tack till alla som gett mig changers och utmaningar. Hoppas det blir fler samarbeten. 


///Maria 




Kommentera här: