Svetskommissionen.

I dag har varit en spännande dag. Började med att jag hade transportskruvar på schemat igen. Äntligen. Har saknat dem.
 
De är ett kul jobb med många moment som alltid rullar på i fart. 
Både inner och ytter filé gjord idag. 
 
 
På min instagram @kvinnligsvetsare har jag även video på dagen svets. 😂
 
Fick även ett jobb ett göra en egen "bult" fanns inga i bra längd. Så blev muttrar och gängstång. Tyvärr i galv. Men fick svetsa den på plats och fick inte förstöra lacken. Så blev att rulla in allt i en brandfilt. 
 
 
På eftermiddagen hade jag ett jätte intressant möte med Sonja från svetskommissionen. Så intressant att sitta ner och prata om hur man ska locka kvinnor till yrket och hur man kan förändra jargonger och situationer. 
 
Mycket spännande på gång nu. Är så spänd och nyfiken på vad framtiden har att ge. 
 
Hoppas er dag har varit bra. Jag är helt slut i både kropp och knopp. Så nu tar jag en tidig kväll och kollar tv. 
 
///Maria 

Kommentera här: