Måndag.

Nu är måndagen här igen.
Funderar på hur jag ska göra under helgerna. 
Jag vet att vill man ha en aktiv och populär blogg behöver man skriva varje dag. 😄 
Men än så länge blir det inte så mycket svets och bygg på helgerna. Så frågan är om ni vill se annat vanligt. Typ när jag fiskar eller bakar eller liknande på helgen? Eller ska jag bara tyst tills jag fixat verkstad och kan börja producera igen. 


God morgon säger en trött Maria 😄

Väl i verkstaden var de på transportskruvar igen.. Har inte så många av den sorten kvar nu. Eller ja kanske 10st 😄

I helgen hade vi iallafall kalas för dottern som fyllt 5 år. Så gjorde en enhörningstårta till henne. För det hade hon beställt. 
Blev nöjd faktiskt. 




Man kan skapa på olika sätt. Mina är alltid med händerna. Svetsa, bygga, måla, blommor, sy, baka osv osv. 

 Ne nu ska jag ta det lugnt. Trött i kroppen av allt stående idag. 

///Maria 

Kommentera här: