Tankar

Sitter här hemma idag och funderar på framtiden och utvecklingen av bloggen och instagram.
Mitt mål med dessa två Sociala medier är ju både att locka kvinnor till yrket. Samt uppmärksamma hur kvinnor innom industrin har det. På både gott och ont.
Strida för jämställdhet. 

Men min instagram har mer blivit plattformen för att visa hur mitt yrke ser ut och därmed locka och inspirera.

Medan bloggen har blivit mer sen där jag tar upp mer jämställdhets frågan. 
Nu känner jag att dessa måste mer smälta ihop då många kanske bara finner ena av dessa 2.

Så frågan är om bloggen ska vara likadan eller läggas in mer dagliga bilder med lite förklaring. Samt att jag ska på instagram mer ta upp frågan om jämställdhet och köra mer videor och stories. Eller bara ändra instagram? 

Tankarna snurrar. Har ni önskemål? 


En liten skruv från förra veckan. 

///Maria 

Kommentarer:

1 Håkan Zackrisson:

Tjenare Maria.
Hoppas du mår bättre nu
Ja du,jag tycker bloggen är jättebra med alla berättelse samtycke m.m.

Insat-kontot är ju ochså bra.Snyggt fotat och filmat.

Så framtiden då,om jag säger så här;
Gör det som passar dig i uppläggen så du får ett flytt och smidighet
Förstår att det är mycket jobb med kontona tid m.m.

"metoo"-debatten berör märker jag på da-hemsidan
Och det är bra,men det får inte stanna där.
Vi måste kämpa på vidare.

Ha det gött hälsar
Håkan Zackrisson

Svar: Precis. Känns som många bara följer instagram och då vill jag ju få med de viktiga tyngre bitarna där oxå. Så vi får väl prova lite ett tag. Mvh Maria
Maria

Kommentera här: