Nytt hår och nya tag.

Igår var en fruktansvärt jobbig dag. Hade ingen kraft alls i kroppen. Ingen styrka att ta i eller psyke och ta motgångar.
Allt var tufft. Jobbigast var ändå kroppen.. Ingen styrka och gjorde ont. Kändes som jag skulle ramla ihop. Så jobbigt. Tror det beror på min sömnbrist. Men går inte råda bot på den när jag inte kan sova. 
Men nog om det. Fixade håret igår kväll. Bort med de starka färgerna och tillbaka till mer min normala ton. 
Så skönt. 
 
 
Här är jag både på jobbet och efteråt. Är inte exakt min egna är lite ljusare än jag normalt är men det blir nog bra tillslut. 
 
Som jag berättar flera gånger svetsar jag i alla möjliga positioner. 
Men är ändå roligt att filma och sen kolla på hur många olika poser man har under dagen. Man sitter ju inte still direkt.
 
 
Här får ni två av dagens svetsar jag lade. 
 
 
 
God kväll. I morgon gör jag fallschakt. 
///Maria 
 
 
 

</div

Kommentera här: