Hud och hårvård.

Bara för man är kvinnlig svetsare och inte ursäkta uttrycket (viker ut sig) på hälften av sin bilder på instagram för att locka följare. 
För nej man svetsar inte I tighta jeans och höga klackar och linne. För då hade man haft exempelvis väldigt ärrig och bränd hud. 
Man putar inte med rumpa och bröst när man svetsar. Det hade inte varit bekvämt någonstans. Men förstår de vill ha följare och visa att de är snygga. För visst i arbetskläder är man inte Alltid snygg. Tråkigt dock att deras värde tydligen ligger i deras utseende och inte deras prestation.
 
Iallafall även om jag inte är i den kategorin är nog för gammal för att orkar med hetsen bland de unga. Så är jag ändå intresserad av att hålla hud och hår i bra kondition. 
För tro mig. Både hud och hår blir riktigt påverkade av jobbet. 
Så tänker dela med mig av mina produkter jag använder nu. 
 
Det jag använt mest och längst och verkligen kan rekommendera innom hudvård är Maria Åkerbergs produkter. 
Finns där många produkter för olika typer av hud och Olika dofter men dessa har jag fastnat för. Inte bara att se fungerar super så älskar jag att alla produkter luktar underbart. Naturliga dofter. Inga konstgjorda dofter. Man känner sig alltid fräsch. 
 
 
Dessa är mina top 3.
 
För hårvård har jag de senaste veckorna bytt produkt. Hört så mycket om dem så hoppas på bra resultat. Har dock väldigt skadat hår från början pga blekningar konstant för att kunna färga håret i starka färger. 
Håller nu på testa Olaplex. 
 
 
Kan inte riktigt ge något betyg än på dem. Förutom att balsamet känns skönt. Det skulle ju ge resultat efter några veckor så borde snart märka något. 
 
Annars är det ju olja olja olja håret behöver när det blir så tort av allt slipdamm och uv strålning. 
 
 
Denna kör jag nu men tycker de flesta med argan olja funkar lika bra på mitt hår. 
 
Har i några tips dela dem gärna. 
 
sliter ju mycket på mitt hår genom färgning var annan vecka nästan. Det rosa har vart svårt att hålla. O utväxten har blekts konstant. Nu har jag dock bytt till orange och en annan märke på färg så får se om håret blir bättre eller sämre.
 
 
Ha nu en fortsatt trevlig söndag. 
 
///Maria 
</div

Kommentera här: