Fredag.

Äntligen fredag. Fast så skönt började den inte. Fick nita för en räv som jag inte trodde jag träffade då det inte kändes och den sprang iväg så glatt. Hade nästan fått stopp på bilen när den kom förbi. 
Vart helt säker han inte träffades så han sprang iväg sen och inte såg det minsta skadad ut. 
Jag körde vidare utan att kolla bilen då jag var lite små chockad och i mitt huvud hade vi inte krockat. 
Några kilometer senare i en rondell hörde jag något som skrapade och klånkade. Stannade och då hängde extralljusen i marken och regplåten borta. 
Självklart hade jag inget att fästa de med. Så fick ringa efter hjälp. 
Fick skruvat fast extralljusen. Kunde inte köra med dem släpades i backen. 
Sen vart det bara att leta regplåt. Men den låg jämte vägen där jag tydligen har träffat räven. 
Gängorna i fronten var helt slut så tror inte att varken exraljus eller plåt suttit så hårt. 
Var ingen skön start på dagen. Aldrig kört på nåt större än en mus eller groda. Så väldigt glad det var något litet och vi båda mådde bra. 

Väl på jobbet fick jag fortsätta med mina transportskruvar. Dessa är så söta. Aldrig gjort så små 920mm långa. 
Är som små bebisar till de andra ☺️



 Roligt med lite variation i storlek och detaljer. 
///Maria 

Kommentera här: