Videor.

Jag tycker det är kul med videor. För man det lite mer hur man arbetar.
 
 
 
Så tänker börja dela mer av dem. Kanske inte är så viktigt att berätta exakt vad jag svetsar och hur. Men är kul att se hur man arbetar. 
Vilka moment man gör. Hur man står. Hur man använder kroppen. 
Är även kul för mig själv att se hur man använder sin kropp. 
Man kan då ibland förstå varför man blir trött och har ont i vissa delar av kroppen ibland. 
Man tänker ju inte alltid på hur man står och lyfter. Man kör ju bara på lixom. 
Vill ni se mer videor? 
Ni kan ju se vad för redskap jag har vilken utrustning och skydd osv. 
 
Här kommer en video från igår. Svetsar ju mest svart material. Vanligt stål. Kör här med MAG. Min gamla Esab svets och jag har nu blivit vänner igen. 😄
 
Ska nu sätta mig och redigera lite bilder som antagligen kommer upp på några hemsidor framöve. Så måste bli bra.
 
///Maria </div

Kommentera här: