Skit dag som vände.

Idag har inte varit min dag idag har det mesta gått fel som kan. Har lyckats bränna mig på dumma sätt, svetsen har strulat  och krånglat, slangpaket fastnar, tråden nyper i munstycket. ja precis allting som kan gå fel har gjort det.
Sen har jag inte haft svetsandet i ryggraden idag. Har inte flutit på. Sett för jävligt ut enligt mig. 
Men sådana dagar måste finnas oxå. 
Har en video som visar lite hur allmänt obekvämt det vart och hur små saker konstant hänt. 
 
Men men alla dagar är inte bra. Så i morgon tar vi nya tag. Blev dock vädigt glad av en kommentar på instagram.
Blir alltid glad av kommentarer på både instagram och bloggen. Men vissa känns lite mer än andra. 
 
 
Var idag tvungen att flexa lite. Tyvärr ser man ju inga muskler i arbetskläderna och halva jag kom utanför såklart. Men man. Ser hur hysteriskt stark färgen på håret blev sist jag färgade.. 🐙
 
 
Får hoppas verkligen hoppas i morgon blir bätte. Får ta fram min Tig och fixa allt som blev fult idag 😂. 
 
///Maria 
 
</div

Kommentera här: