Inget svets på hela dagen.

Idag var en sådan dag då jag inte ens startat min svets. En sån där dag som innefattar mycket slipande, försänkande, loppande, riktande och så vidare och så vidare.
Jag har ju svetsat skruvar den sista veckan så var klar med allihopa idag och då måste alla svetsloppor bort och sen så ska man ju rikta skruvarna så de blir rakad. Visst det har jag gjort med gassvetsen så någon form av svets har jag iallafall fått att använda. Även om det bara innefattar en gaslåga. 
 
 
Jag ser alltid så sur och samambiten ut när jag jobbar.. Så blir inte många bra bilder. Hahaha. 
 
 
Innan jag gick hem smörjde jag in min arbetsbänk med linolja för att minska risken att svetsloppor fastnar. 
Så tog en trasa och smörjde. Sen blir ju den trasan självantändlig så fick alternativen att lägga den i en påse med vatten eller elda upp den. Gissa mitt val.
 
 
Jupp blev en eld. 😂
 
///Maria 
</div

Kommentera här: