Drömmen om bloggen

Jag har ju en liten dröm. Både för mitt framtida arbete men oxå privat och för bloggen.
Just nu hyr jag en stuga. En liten mysig en men jag behövde mer plats och bla en verkstad. 
Att hitta en liten gård eller ett torp man kan renovera med antingen en liten lada eller garage. I värsta fall får man väl bygga en. 
Där vill jag kunna ha min egna verkstad. 
Köpa lite olika svetsar och maskiner och kunna bygga allt jag har i huvudet. 
Mycket stilren inredning kan man väl säga. 
Allt från små detaljer till större möbler. 
Allt från inomhus inredning till utomhus. 
Längtar så tills jag kan skapa ordentligt. 
Då blir det till att lära min dotter på 5år oxå. Hon längtar så. Hon har testat och tyckt det var super kul.
Iallafall tillbaka till bloggen. 
Tanken är ju att ni ska kunna följa arbetet lite mera i detalj och se hur jag arbetar i verkstaden. 
Få se lite mer detalj hur projekten växer fram. Då jag kommer äga designen själv kan jag ju visa mer helhet. 
Kommer då bli mer videor både här och på instagram. 
På instagram blir det nog en hel del insta-stories och live. 
Frustrationen är dock stor. O när jag väl kommit dit har säkert 200 nya tjej bloggar om svetsning kommit och jag har väl förlorat er alla. Hehe skämt och Sido men att vänta på en dröm är så jobbigt. 

Idag vart jag tillbaka på jobbet igen. Så skönt. Men har fortfarande fruktansvärt ont i revbenen och hostar än. Phew. 
Fick iallafall göra super små söta skruvar. 


///Maria 

Kommentera här: