Ny mobil och vinter.

I helgen dog min telefon. Så fick en ny I tidig julklapp.  Vilket innebär bättre kvalitet på bilder och videor framöver. 
Det gör mig mycket glad.
Men blev inga bilder idag då jag inte vill använda den i verkstaden förrän jag fått på mitt vatten, damm, smutstäta fodral. 
Men sen så. 

Idag kom snön. Eller redan igår. Så nu kommer min 6.5mil resa till jobbet ta längre tid. Tur nog är det en bra bit på motorväg. 
Men vackert är det. 


Vart tvungen att åka till banken idag  då jag inte hade något mobilt bank ID varken på nya telefonen eller nya datorn. O min säkerhetsdosa var borta. Så kom inte in någonstans. Kunde inte kolla pengar eller beställa nytt utan. 
Men nu äntligen är jag tillbaka och kan ha full koll på alla viktiga papper. Allt Finns ju på nätet nu. Både bra och dåligt. 
Man blir bra handikappad utan mobilt bank ID.

Blir tyvärr inte några aktuella bilder i morgon då vi inventerar men jag har många på lager sen tidigare. 

///Maria 

Kommentera här: