Lite av dagens arbete.

Jag har pratat om det innan men tänker ta upp det igen då det märks på många av mina filmer. Jag har ju en tendens att svetsa i konstiga positioner osv. Får höra det lite då och då. Visst kanske är lättare att flyta saker man arbetar med under tiden. Men jag tänker så här.
1. Det är inte alltid man kommer kunna flytta saker. En vacker jag jobbar man mer något som inte går att vända på. Ex om det sitter fast. Då är det bra att kunna svetsa i alla olika positioner och vinklar. 
 
2. Det är ju alltid dumt att avsluta en svets mitt i och börja om då man alltid har en större risk för bindfel ex. 
 
3. Man övar på att bli stadigare i handen om man flyttar sig när man svetsar. 
 
4. Man får lite träning i benen om man gör långsamma benböj 😂
 
Här har ni en liten video. 
 
Men visst jag gör absolut inte alltid så. Som idag körde jag båda stilarna så lägger upp en video på det oxå såklart.
 
En liten bild på svetsen jag precis svetsar på videon kommer här. 
 
 
 
Ha en god kväll. 
 
///Maria 
</div

Kommentera här: