Krönikor.

Jag har blivit erbjuden att få prov skriva lite krönikor till en tidning.
Kan inget avslöja än eftersom inget är bestämt. 
Men bara chansen är ju helt fantastiskt. 
Alltid älskat att skriva och är ju en jätte komplimang när någon vill se en prova något sånt här. 

Är fruktansvärt stolt faktiskt. Är inte alla som får ett sådant erbjudande. Är nog en av de saker jag är riktigt stolt över. Kanske en ny karriär. 

Kul att min blogg och instagram har gett något större. Är ju ej ganska smal publik man får när man har ett så specifikt ämne som jag har. 
Är nog lättare att livstilsblogga. Köra inredning eller barnen som tema. Det intresserar nog fler än vad svetsning gör. 
Men jag skriver för det finns ett par jag inspirerar och hjälper så det räcker för mig. 


Så snälla håll tummarna för mig nu. 

///Maria 


Kommentarer:

1 Anonym:

👍🏻👍🏻

Kommentera här: