Jul ledighet

Nu under julledigheten hade det ju vart kul om man haft tid att ta tag i alla svets projekt privat man har.
Men tid och plats saknas.. Men jag saknar att svetsa det gör jag allt. 
Vill dela lite äldre bilder och videor från jobbet men tänkte även dela lite jul mys med er. 


Här har ni mig när jag kör lite travers och flyttar skruvar. Är ju många olika moment i yrket. 

Har funderat på fixa en riktig Youtube kanal att dela de som är på bloggen med er men frågan är om det är för många sociala medier att hålla koll på. 

Vi får se vad ni tycker. Snart kommer det lite reklam för instagram och bloggen i några artiklar jag ska vara med i vilket är super spännande. 

Men medans ni väntar på beslut om det får ni här lite privata bilder att spana på från ledigheten. 




God fortsättning till er alla. 

///Maria 



Kommentera här: