Ämnen.

Ja det svåraste med att ha en blogg är väl att komma på ämnen att skriva om.
Ämnen som gemene man förstår så det inte blir för svets tekniskt. Då vill väl ingen läsa för ingen förstår. 
Kanske hade varit lättare att ha en blogg om sitt liv i övrigt. Händer mer där lixom. 😂
Så frågan är vilka ämnen jag ska ta upp. 
Hade varit intressant att höra vad ni där ute vill läsa om. 
Vad tycker ni hade varit ett intressant inlägg?

Jag vill ju dela mina tankar i denna blogg för att sprida yrket. Visa hur kul det kan vara.
Vilka möjligheter man kan ha med yrket i ryggraden. 
Hur det ser ut att vara kvinna i yrket. 
Jag kan kanske inte bidra med mycket mörka sidor direkt från mig själv. Har ju hamnat på bra arbetsplatser. 
Men kommer nog framåt dela andras historier för ni ska se hur det kan vara. 


Lyktan jag byggde i skolan. 

///Maria 

Kommentarer:

1 Anonym:

Mer av din kreativa sida gör du lr har du något mer egentillverkat visa vem du är å va du kan med vad du kan göra . Skulle jag vilja läsa och se . Tack för bra blogg å att du är en förebild för nya kvinnor i yrket . Tack

Kommentera här: