Söndag.

Visst ska min blogg handla mest om svetsningen men det finns ju så mycket annat i livet oxå och det kommer ju helger och man kanske inte har så mycket svetsrelaterat just de dagarna.
Så då får jag bjuda på lite annat smått och gott.
Som ex idag har vi varit ute och fiskat. Skaffade mig en gammal Ryds eka som jag la i sjön där jag bor. 
Fantastiskt att bara kunna gå ner och fiska. 
Men kom faktisk på att jag får nog svetsa ett par spöhållare till båten. Blir så mycket lättare då. 
Tyvärr är det fortfarande såpass lågt vatten och varmt så försöka få fisk annan tid än kvällen är nästan meningslöst. 
Men att bara komma ut på sjön gör mycket för själen. 


Jag får nog helt enkelt knalla ner ikväll och göra ett nytt försök. 
Men nu blir det en god kopp kaffe på altanen och bara ta det lugnt inför kommande arbetsvecka. 


Ha nu en trevlig resterande söndag. 

///Maria 

Kommentera här: