Egen design.

Tänkte idag får jag ju inte ta ledigt från bloggandet bara för det är helg. Så tänkte göra ett litet inlägg om lite saker jag gjort och designat själv.

Mina 2 lampor älskar jag verkligen. Är väldigt sugen på att göra fler men har ingen verkstad hemma nu så finns inge tid och möjlighet. Men bör få igång det när plats finns. 



Hade nog bara jobbat som svetsare nån månad när jag gjorde denna med bockat rör. 
Idag hade svetsarna varit lite bättre 😂. 

Sen nån månad efter den lampan gjorde jag ett avlastningsbord. Svetsat underrede och fin gammal ask skiva uppe som lackade högblank. 



Är så kul att få använda kreativiteten. Var därför jag blev svetsare för att kunna använda min kreativitet till att skapa möbler och trädgårdskonst. Var florist tidigare så skapandet finns i mitt hjärta. 
Men sen blir det ju mest vanligt jobb och man hinner inte med det andra. 
Har gjort mer saker mer se kommer en annan dag.

///Maria 

Kommentera här: