Dagens bilder och nagellack 🤣

Idag kör vi en blandning. Svetsbilder och nagellack. 
Är dålig på att ha nagellack då det tyvärr slits ner på en dag typ. Men jag har en förkärlek för olika nyanser av lack. Kan köpa nya varje dag typ. Såpass kul är det. 
Sen är det kul o fixa naglar när de blir så fula av jobbet. 
Jag har iallafall ett favorit märke  har jag märkt. 
Depend minilack och 7 day. 
 
 
Funderar på skaffa fransar på salong. Inte långa som syns mycket mest lite volym och svarta. Så slipper jag mascara. Har ju blonda annars och jobbigt att färga konstant och jag har inte ork och tid att sminka mig så mycket kl kvart i 5 på morgonen. 
Tyvärr måste de ju förnyas så jävla ofta. 
 
Denna vecka gör jag skruvpaket. Lite mindre än de skruvar jag normalt gör. Men väldigt roligt. 
 
 
 
 
///Maria 
</div

Kommentera här: