Tufft att komma tillbaka.

Idag var tufft att komma tillbaka efter öroninflammationen. Då den inte är bra samt jag är inte van att vara på fötter. Legat ner i en vecka typ. Så huvudet bankar och bihålorna värker. Nacken och öronen har gett yrsel.
Men är så glad att vara tillbaka. 
Speciellt som jag gör transportskruvar igen. Verkligen älskar dem. 
Är ju många olika moment och man gör ju både ett ytterskal och en innerskruv. Sen är det lösa delar till oxå.


 Som jag berättat innan så har vi speciella medel för att kontrollera svetsar så de är täta. 
Kallas läcktestning. Då har vi ju en extremt lättflytande vätska som ska hitta in i alla mini hål på insidan svetsen och sen en vit spray. Developer som sprayas på utsidan svetsen som visar den röda färgen tydligt om nån läcka finns. 
Denna färg spillde jag idag. O det ser ut som ett blodbad och går ej tvätta bort från huden. 
Såg ut som jag nyst när jag har mens och inte skulle haft något skydd 😂


Alternativt att jag tröttnat på en kollega och haft ihjäl han typ. 
Jaja det händer alla. Men kladdigt vart det. 

///Maria 

Kommentera här: