Tillsvidareanställning.

Så glad igår skrev jag på papperna för min tillsvidareanställning. Såååå såååå glad.
Trivs som fan med både jobbet och folket där. 

Är oxå fruktansvärt skönt att ha ett jobb där man verkligen uppskattas av alla från mina kollegor o upp tlll VD:n. 
Har jag även tur kommer jag innom kort få en ny utmaning på jobbet. 😄

Fortsatt med skruvar. Som sagt blir en del just nu men det är roligt. Börjar få ordning på riktningen av de långa nu oxå. 



När man riktar så värmer man stålet med en gassvets. Med oxygen och acetylen som antänds. Beroende på hur och var man värmer stålet så riktas det åt olika håll. 

För när man svetsar så tillhör man värme till stålet o då kan det dra sig och börja sig. 


Nu ska jag strax iväg och svetsa. 😂 Ska göra privat jobb åt en bonde. Det ska nog gå bra hoppas vi. 

///Maria

Kommentera här: