Stolt.

Jag måste erkänna att jag är fruktansvärt stolt över mig själv.
Aldrig svetsat dessa saker innan jag bytte jobb. 
Har nu varit anställd 3mån men haft en månads semester. 

De sista 2v innan semestern lärde jag mig göra skruvar då han som gör dem skulle bli pappaledig. 
Det svåraste med dem är när man svetsat klart innerskruven. Då har den ju dragit sig och eftersom den sitter inne i ytterhöljet och har liten marginal får den inte ta i när den snurrar.
Så då riktar vi dem med gas. 
Detta har de nu varit med och visat och hjälpt mig med 4ggr kanske. I fredags gjorde jag min första helt själv som blev rak.
Men idag gjorde jag en grövre och längre och de kröker sig massa. 
Denna trotts att den gav 5varvs utslag på klockan fick jag den perfekt helt själv. 


Så fruktansvärt stolt. Så glad över allt jag lärt mig på denna korta tid och ser fram emot resten. 😍

///Maria 



Kommentera här: